Pripremite se za poslovanje budućnosti!
Ubrzajte poslovnu vrijednost kroz iskustva usmjerena na ljude!
1. Zapošljavanje i integracija novih zaposlenika
Učinkovitim odabirom kvalitetnih zaposlenika utječete na konkurentsku prednost u smislu učinka, kao i na smanjenje troškova tvrtke.
Izreka “nikada nemate drugu priliku da ostavite prvi dojam” nikada ne zvuči istinitije nego kada se govori o procesu zapošljavanja i uključivanja novog djelatnika u organizaciju. Jednim od najvažnijih koraka koje tvrtka može poduzeti kako bi ostala drugačija na današnjem dinamičnom tržištu rada.
“Gotovo 33 % novozaposlenih traži novi posao u prvih šest mjeseci na poslu, a ta je brojka još veća među milenijalcima. 69 % zaposlenika ima veću vjerojatnost da će ostati u tvrtki najmanje tri godine ako su imali pozitivno iskustvo uvođenja.”
Pomažemo vam kod:
- Stvaranja poola potencijala
- Procesa selekcije i zapošljavanja
- Programa integracije novih zaposlenika / Onboardinga
2. Rast i razvoj zaposlenika (L&D)
94 % zaposlenika izjasnilo se da bi dulje ostali u postojećoj tvrtki ako bi ista ulagala u njihov razvoj karijere.
3. Upravljanje učinkom (Performance management)
Organizacije s angažiranim zaposlenicima imaju tendenciju boljeg financijskog statusa, imaju produktivniju radnu snagu, zadržavaju svoje zaposlenike.
Zato Vam možemo pomoći u kreiranju plana razvoja:
- definiranjem kompetencija za vaše poslovanje
- plan internih edukacija za nove i postojeće zaposlenike
- plan karijernog puta zaposlenika
Potičemo angažiranosti i zadovoljstva vaših zaposlenika kroz:
- postavljanje individualnih i razvojni ciljeva
- evaluacija postavljenih ciljeva
- načine nagrađivanja i promocija
4. Organizacijska klima i kultura – kako ojačati pripadnost tvrtki i zadržati djelatnike?
Najprivlačnije tvrtke najpoželjnijim talentima su one koje stvaraju kulturu temeljenu na zajedničkoj vrijednosti.
Pomažemo Vam kako osvježiti i ojačati organizacijsku kulturu kroz:
- organizacijske vrijednosti vs organizacijska ponašanja
- standard načina rada, kultura ophođenja
- modeli interne komunikacije
- poticanje samostalnosti i inovativnosti
- benefiti / koristi za zaposlenike
5. Leadership – Menadžment
Aktivirajte svoje menadžere na prvoj liniji za postizanje uspjeha.
Ako vaša tvrtka ima visoku stopu fluktuacije zapitajte se je li zato krivo loše vodstvo. Postoje načini koje možete poduzeti da ublažite situaciju. Učinite svoju tvrtku vodećom – pomozite svojem menadžmentu u smjernicama načinu upravljanja a to je poticanje kulture angažiranosti.
Način kojim Vam mi pomažemo:
- agilan način vođenja timova
- efikasan način komuniciranja
- kultura davanja feedbacka
- poticanje inovativnosti
HR administracija
HR softver
Kombinirajte našu usluge s moćnom HR tehnologijom i upravljanje vašom najvažnijom imovinom ‒ vašim ljudima ‒ postaje puno lakše. Istražite rješenje koje odgovara vašoj tvrtki.
Transformirajte svoj HR za uspjeh
Pripremite se za poslovanje budućnosti, osigurajte vrijednost kroz iskustva usmjerena na ljude.